Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μαγική Κιμωλία

Σύνδεσμος : Μαγική Κιμωλία


Περιγραφή :
Το ιστολόγιο αυτό ξεκίνησε όταν φέτος μπαίνοντας σε μια τάξη με 24 παιδιά, η πρώτη ερώτηση που δέχτηκα ήταν αν έχω facebook ή φατσοβιβλίο όπως συνηθίζω εγώ να το αποκαλώ στους μαθητές μου. Ήξερα πως τα παιδιά έχουν επαφές με το διαδίκτυο,αλλά μάλλον είχα μείνει πίσω στο εύρος αυτών των επαφών. Μετά από αυτό και επηρεασμένη κι από άλλα σχολικά ιστολόγια που είχα δει, ξεκίνησα και το δικό μου ή καλύτερα το δικό μας ...μιας και αφορά στη Δ τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής. Με τον καιρό διαπίστωσα πως αποτελεί κίνητρο για τους μαθητές μου η δημοσιοποίηση της δουλειάς τους, ενώ ταυτόχρονα τους παρέχω και τη δυνατότητα να ασχοληθούν στον ελεύθερό τους χρόνο και με δραστηριότητες που υπάρχουν στους χώρους του ιστολογίου. Τέλος , στο blogάκι μας μπορεί να κανείς να βρει αρκετό υλικό για τη Δ τάξη του δημοτικού. Αυτή είναι η προσπάθειά μας και ελπίζω να σας αρέσει!

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλη η δουλεία σας. μπραβο στα παιδια αλλα στην δασκάλα.

Δημοσίευση σχολίου

Τοποθετήστε διαφημίσεις στο blog σας

Δωρεάν Καταχώρηση blog. Δ
ωρεάν καταχώρηση site και ιστοσελίδας.
Όλα τα Ελληνικά blogs είναι εδώ. Καταχώρησε δωρεάν το δικό σου blog.
Βρες όλα τα ελληνικά blogs, καθώς και blogs μαγειρικης, blogs ενημέρωσης , blogs ομορφιας, blogs μοδας , blogs ειδησεων, blogs Ελλάδα , blogs sites , blogs blogspots , blogs εβρου , blogs wordpress
κουίζ προσωπικότητας