Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

blog ομορφίας : Cute&GirlyDMS

Σύνδεσμος BLOGCute&GirlyDMS


Περιγραφή BLOG :

Μια φορά και έναν καιρό υπήρχε ενα μικρό καστανόξανθο κοριτσάκι που λάτρευε να φοράει τα ψηλοτάκουνα παπούτσια της μαμάς της, όταν εκείνη δεν κοίταγε, και να χαζεύει με τις ώρες το κουτάκι που έβαζε το κόκκινο κραγιόν της. Ονειρευόταν την στιγμή που θα μεγάλωνε και θα μπορούσε να έχει το δικο της κόκκινο κραγιόν.

Τα χρόνια πέρασαν και το κοριτσάκι έγινε γυναίκα... Τώρα πια μπορεί να μην χαζεύει το κόκκινο κραγιον της μαμάς, αλλά χαζεύει τα κραγιόν , τα gloss , τις σκιές και τα μανο στα ράφια των καταστημάτων. Τελικά δεν άλλαξαν τόσα πολλά. .. Αποφάσισε λοιπόν στον ελεύθερο της χρόνο να μοιραστεί με όλους της, τους φίλους μια από τις πιο μεγάλες της αγάπες.
Είμαι η Ντέπη είμαι 27 ετών και είμαι μαθηματικός. Δεν έχω επαγγελματική εμπειρία στον κόσμο του μακιγιαζ ούτε της περιποίησης των άκρων. Στο blog μου θα βρείτε τα προϊόντα ομορφιας που χρησιμοποιώ και λατρεύω αλλά και ποια τελικά δεν στάθηκαν στο ύψος των προσδοκιών μου. Θα κάνουμε μαζί τα πρώτα μας βήματα στο nail art και θα προσπαθήσω να σας κρατώ ενήμερες για διαγωνισμούς και προσφορές που πέφτουν στην αντίληψή μου. Θα ενημερωνόμαστε μαζί για όλες τις τάσεις του μακιγιάζ αλλά και με την μόδα γενικότερα! Θα μιλάμε μαζί για ότι είναι Cute & Girly❣❣❣
Long term goal να αποκτήσω πολλές πολλές διαδυκτιακές φίλες και μαζί να μοιραστούμε τα μυστικά της ομορφιάς μας. Αν λοιπόν βρίσκετε την προσπάθεια μου και ενδιαφέρουσα και ειλικρινή μην ξεχάσετε εγγραφείτε και να το πείτε και στους φίλους σας γιατί όπως λένε: sharing is caring
Σελίδα του blog στο facebook :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Τοποθετήστε διαφημίσεις στο blog σας

Δωρεάν Καταχώρηση blog. Δ
ωρεάν καταχώρηση site και ιστοσελίδας.
Όλα τα Ελληνικά blogs είναι εδώ. Καταχώρησε δωρεάν το δικό σου blog.
Βρες όλα τα ελληνικά blogs, καθώς και blogs μαγειρικης, blogs ενημέρωσης , blogs ομορφιας, blogs μοδας , blogs ειδησεων, blogs Ελλάδα , blogs sites , blogs blogspots , blogs εβρου , blogs wordpress
κουίζ προσωπικότητας